Program do serwisu samochodów ciężarowych

Integra Truck 7 - dla serwisów samochodów ciężarowych

Integra Truck 7
Integra Truck 7

Program do serwisu Integra Truck 7 posiada liczne funkcje branżowe odpowiadające praktycznym potrzebom firm serwisujących samochody ciężarowe i naczepy. System jest przeznaczony także do obsługi samochodów osobowych i dostawczych. Z programu dla serwisu mogą korzystać warsztaty, serwisy ASO, Bazy transportowe, Centra logistyki, Sieci serwisowe, stacje SKP, etc.

Szeroki zakres konfiguracji pozwala dostosować program dla serwisu do indywidualnych potrzeb danej firmy. System nie tylko poprawia organizację pracy, system CRM może również wpłynąć znacząco na zwiększenie dochodów firmy.

Program do warsztatu Integra Truck 7 jest zintegrowana z katalogami części zamiennych m.in. AP/ADBS/Integra Katalog. Czas przyjmowania towaru do magazynu podczas dostaw skrócono poprzez automatyczny import faktur elektronicznych.

Czytaj więcej...

Obsługa serwisu

Integra Car 7 - funkcje CRM
b_150_116_16777215_00_images_integra-katalog.png

Zlecenia naprawy w programie do serwisu obejmują zarówno obsługę pojazdów osobowych i ciężarowych jak i podzespołów, np. rozruszników, alternatorów, pomp Diesel'a, itp. Do obsługi powyższych zleceń program zawiera specjalnie dedykowane rodzaje modułów serwisowych np.: serwis samochodów, serwis pojazdów użytkowych, serwis podzespołów, itd.).

Bieżącą sytuację serwisu widzimy na liście otwartych zleceń. Program dla serwisu Integra Truck 7 zapewnia bardzo szybką obsługę zleceń od przyjęcia pojazdu do serwisu do chwili rozliczenia naprawy.

Program do serwisu zawiera bazę 30 tys. pojazdów, czasy napraw z 5 mln pozycji, słowniki usterek i usług, a także współpracują z katalogami części i systemami serwisowymi.

Czytaj więcej...

Obsługa magazynu

Integra Car 7- obsługa magazynu






Integra Car 7- obsługa magazynu

Program do serwisu zawiera obsługę dokumentów m.in. PZ, PZK, WZ, WZK, RW, RWK, PW, BO, MM-/+, RI-/+, AI, ZA, RT. Znaczną oszczędność czasu zapewnia import faktur elektronicznych, obsługa kodów kreskowych oraz automatyczne tworzenie dok. RW i WZ podczas dodawania towarów do faktur.

Inwentaryzacja etapowa dzięki blokowaniu aktualnie spisywanych grup części, pozwala prowadzić sprzedaż pozostałych towarów.

Arkusze AI można obsługiwać za pomocą czytnika kodów kreskowych - bez konieczności używania klawiatury.

Program dla serwisu obsługa wielu magazynów z lokalizacją towaru, zamówienia według stanów min/zalec/max oraz raporty magazynowe (dostaw, rotacji i historii towaru), zapewniają sprawną i ekonomiczną gospodarkę magazynową.

Czytaj więcej...

Sprzedaż części zamiennych

Integra Truck - Sprzedaż części zamiennych / zadania
b_150_105_16777215_00_images_zlecenie-edycja.png

Dzięki funkcji wielokrotnego wyboru w programie dla serwisu Integra Truck 7 mamy możliwość szybkiego i sprawnego wystawiania faktur, paragonów oraz innych dokumentów sprzedaży.

Funkcja wyboru towaru "z ręki" umożliwia szybkie dodawanie indywidualnych pozycji do dokumentu sprzedaży. Po wyszukaniu odpowiedniej części zamiennej z poziomu listy towarów mamy możliwość automatycznego utworzenia faktury z tą właśnie pozycją. Program do warsztatu Integra Car 7 obsługuje również kredyt kupiecki, grupy rabatowe, cenowe oraz różne stawki podatku VAT.

Wśród obsługiwanych dokumentów sprzedaży można wymienić: Faktury VAT, Korekta Faktury VAT, Paragon fiskalny, Faktura zaliczkowa, Faktura Unijna, Faktura Proforma, oraz Wewnętrzny dokument sprzedaży.

Czytaj więcej...

Wymiana danych z Katalogami i systemami serwisowymi*

Integra Truck 7 - Współpraca z katalogami i sytemami serwisowymi
b_150_111_16777215_00_images_karta-przechowalni-opon.png

Korzystanie z tych systemów jest teraz możliwe bezpośrednio z poziomu programu Integra Truck i nie wymaga nauki obsługi tych systemów. Integra Truck jest zintegrowany z AuDaConAIS oraz współpracuje z elektronicznymi katalogami i systemami serwisowymi m.in. TecDoc, ESI[tronic], VIVID, Autodata, etc.

Dzięki temu można szybko uzyskać informacje dot. części, danych regulacyjnych, instrukcji napraw, schematów elektrycznych.

Dzięki automatycznej identyfikacji pojazdu pomijamy ręczny wybór marki, modelu i typu pojazdu. Dobierając części zamienne, dane techniczne mamy zawsze pewność że prawidłowo zostały wybrane parametry naprawianego samochodu.

Czytaj więcej...

Raporty i analizy*

b_140_102_16777215_00_images_artykuly_Roznice_Integra_7_5-14.png

Dostępny w oprogramowaniu system raportowania i analiz umożliwia kompleksową kontrolę w różnych obszarach prowadzonej działalności w zakresie bieżących kosztów, rentowności, rozliczania prowizji pracowników, sprzedaży towarów i usług z podziałem na okresy, kontrahentów, grupy usług, itp. Raporty finansowe pozwalają kontrolować należności i zobowiązania firmy, a także w przybliżeniu określić podatek dochodowy lub VAT.  Magazynowy raport dostaw oraz rotacji towarów można wykorzystać do efektywnego prowadzenia magazynu. Wyniki raportów dynamicznych można filtrować i sortować wg wielu kryteriów, eksportować do innych programów (np. Excel) oraz wyświetlać w formie graficznej (wykresy kołowe i kolumnowe).

Funkcje CRM

Integra Car 7 - funkcje CRM

Przypominają o okresowych naprawach oraz o wymianie eksploatacyjnych części np. filtrów, oleju, świec, płynu hamulcowego, pasków, wycieraczek, opon, itp. Przypomnienia są wyświetlane przy otwieraniu zleceń oraz na liście CRM, która umożliwia grupowe wysyłanie do wielu klientów SMS-em w/w przypomnień.
Funkcję powiadomień SMS można wykorzystać do przekazania klientom innych ważnych informacji np. o zakupie nowego sprzętu i rozszerzeniu działalności oraz akcjach promocyjnych.
Za pomocą tej funkcji można też informować klienta o zakończeniu naprawy. System również zawiera funkcje dotyczące przydzielania i kontroli realizacji zadań przez pracowników firmy.

Czytaj więcej...

Moduł Finanse*

Integra Truck 7 - finanse

Moduł Finanse pozwala na ewidencję kosztów firmy typu płace, energia, telefony, czynsz oraz innych bieżących wydatków wprowadzanych do systemu na podstawie dokumentów zakupu. Koszty firmy można podzielić na różne kategorie, które można wykorzystać przy analizowaniu kosztów firmy. Dzięki temu możemy np. porównać jak wyglądały koszty dot. wynagrodzeń, energii elektrycznej, telefonów w ostatnich kilku miesiącach. Z dokumentów zakupu można także korzystać w przypadku ewidencji zakupów części zamiennych.

Czytaj więcej...

Wdrożenie programu

Integra Car 7 - Wdrożenie programu do firmy

Profesjonalne wdrożenie umożliwia optymalne wykorzystanie zakupionego oprogramowania.

Podczas wdrożenia stosujemy procedury mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa dla przenoszonych danych.

Czytaj więcej...

Wymagania sprzętowe

Integra Firma 7 - wymagania sprzętowe

Pomimo wielu funkcji programu i zaawansowanego interfejsu użytkownika, optymalizacja programu umożliwiła zdecydowane obniżenie wymagań stawianych komputerom na których pracuje system Integra 7. Uzyskano mniejsze użycie pamięci RAM i zasobów systemu co m.in. pozwoliło na pracę programu pod Windows 98. Jednak, aby wykorzystać optymalną ergonomię i wszystkie funkcje programu zaleca się stosowanie systemu Windows XP.

Czytaj więcej...

UWAGA! Ten serwis używa technologii cookies.

Czytaj więcej…

Zrozumiałem