Zgłoszenie współpracy

Aby zostać dystrybutorem oprogramowania Integra należy:

1. Wypełnić formularz zgłoszeniowy i przesłać go do działu Integra Info Centrum.
2. Odbyć cykl szkoleń dla osób prowadzących sprzedaż z zakresu:
    możliwości i parametrów programu Integra, prezentacji oprogramowania, konsultacji z klientem.
3. Podpisać umowę dystrybucyjną.
    Dystrybutorem oprogramowania Integra mogą zostać firmy, które:

  • Posiadają odpowiednio wyspecjalizowany personel (handlowców i wdrożeniowców), z doświadczeniem w zakresie sprzedaży i serwisu oprogramowania do obsługi firm.
  • Mają możliwości wykonywania prezentacji oprogramowania u klienta

    Dystrybutor zobowiązany jest:

  • Dotrzymywać terminów płatności
  • W należyty sposób eksponować oprogramowanie Integra
  • Czynnie współpracować z PRODUCENTEM w tworzeniu aktywnej i skutecznej sprzedaży oprogramowania
  • Prowadzić na bieżąco analizę marketingową rynku i sprzedaży oraz informować PRODUCENTA o istotnych faktach mogących mieć wpływ na sprzedaż
  • Stosować detaliczną cenę sprzedaży towarów i usług w/g zaleceń PRODUCENTA

    Zapewniamy wsparcie i konsultacje techniczne (telefoniczne lub e-mailowe). Szczegóły dotyczące warunków współpracy, rabatów, zamawiania i wysyłek są dostępne po wypełnieniu formularza.

 


Formularz zgłoszeniowy

Jeżeli są Państwo zainteresowani podjęciem z nami współpracy, prosimy o wypełnienie formularza.
Po otrzymaniu wypełnionego formularza wyślemy Państwu odpowiedź dotyczącą podjęcia sprzedaży naszego oprogramowania. 

UWAGA! Ten serwis używa technologii cookies.

Czytaj więcej…

Zrozumiałem